قوانین و مقررات ارسال محصول

قوانین و مقررات ارسال محصول

کلیه کتب ارائه شده در سایت پژواک عدالت دارای مجوزات لازم از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد و با ضمانت اصالت ارائه می‌شود.

کدپستی درخواستی بایستی دقیق و کامل درج گردد و در صورت اشتباه بودن مسئولیت آن بر عهده مشتری است و ارسال دوباره شامل پرداخت مجدد هزینه ارسال است.

بازگشت کالا منوط به احراز شرایط مرجوعی است، که شامل نقص محصول، عدم تطابق با سفارش و نقص ظاهری است.

ارسال کلیه سفارشات بنا به درخواست مشتریان به سه طریق پس‌کرایه، پست پیشتاز و پیک موتوری(ویژه شهر تهران) انجام می شود. لذا در انتخاب روش ارسال دقت فرمایید.

مسئولیت ارسال به صورت پیک موتوری و حضوری به عهده پژواک عدالت است.

مسئولیت کلیه مرسوله‌های پستی پس از تحویل به پست ویا تیپاکس بر عهده آن مجموعه(تپاکس و پست) بوده، زیرا کلیه مرسولات بیمه هستند و پس از آن پژواک عدالت می‌تواند کد رهگیری ارائه شده را در اختیار مشتریان قرار دهد.

ارسال مرسولات از شنبه تا پنج‌شنبه فقط در ساعات اداری صورت می‌پذیرد.

سفارشات ثبت شده تا ساعت 24:00(12 شب)، روز بعد از ثبت سفارش ارسال می‌گردند و سفارشات پس از زمان اعلامی به منزله سفارش روز آینده محسوب خواهد شد.

پژواک عدالت قیمت کتاب‌ها را برحسب نرخ اعلام شده توسط ناشر (قیمت پشت جلد) بروزرسانی می‌کند و در صورت کاهش یا افزایش قیمت مراتب متعاقبا به مشتری اعلام می‌گردد.

اطلاعات مشتریان ( آدرس، شماره تلفن و…) صرفا در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر پژواک عدالت است و به هیچ عنوان در اختیار شخص ثالث بدون حکم قضایی قرار نخواهد گرفت.

 

کلیه محصولات قبل از امضای تحویل گیرنده یا حداکثر 24 ساعت پس از تحویل باید بررسی شده و در صورت مشکل، ایراد ظاهری و یا شکستگی کالا توسط مامور پست و یا تیپاکس صورتجلسه شده و مرجوع شود، در غیراین‌صورت پژواک عدالت هیچ‌گونه مسئولیتی را نمی‌پذیرد.